KALİTE, KİMSE BAKMADIĞINDA DA DOĞRU OLANI YAPMAKTIR. HENRY FORD

KALİTE, TEK BAŞINA YAPABİLECEĞİNİZ BİR ŞEY DEĞİLDİR, EKİP İŞİDİR. HENRY FORD

KALİTE, YAPILACAK İŞİN DOĞRU VE ETKİLİ BİR ŞEKİLDE YAPILMASIDIR. HENRY FORD

Kalite Politikası

Çalışanlarını ve içinde yaşadığı çevreyi korurken üstün kaliteli hizmet sunmaya odaklanan Serban, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22301 ve ISO/IEC 27001 gibi uluslararası standartlarda belgelere sahiptir.

Entegre Yönetim Sistemi Politikamız

Serban; geniş uygulama alanlarında sunduğu hizmetin kalitesini, güvenirliliğini ve müşteri memnuniyetini başarının ve sürekliliğinin anahtarı olarak görmektedir. Bunun için kurduğu sistemin sürekli iyileştirilmesini ve kalitesini sağlamayı politika olarak benimsemiştir. Bu politikanın amacı; en üst düzeyde müşteri memnuniyetini sağlayacak şekilde, uzun vadeli ve başarılı bir iş birliği için başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanların katılımı ile gerekli hizmetlerin en verimli, sağlıklı ve güvenli, en uygun maliyetli, zamanında, müşteri istek ve beklentilerinin tamamının eksiksiz karşılanmasıdır.

Bu nedenle:
- Kalite, İş sağlığı ve güvenliği, Çevre, Bilgi güvenliği ve İş sürekliliği yönetimimizin, işletme fonksiyonlarımızın tümünde, ilgili tüm kanunları, mevzuatları, müşteri şartnamelerini ve diğer standartları kapsamasını sağlamak,

- Kendini devamlı iyileştiren kalite, iş sağlığı ve güvenliği & Çevre & Bilgi güvenliği & İş Sürekliliği hedefleri doğrultusunda sistemimizi periyodik olarak gözden geçirerek performansını sürekli iyileştirmek,

- Çevreye duyarlı, iş sağlığı ve güvenliği bilincini oluşturarak, tüm şirket fonksiyon ve organizasyonlarımızda etkili kılarak iş sağlığı ve güvenliği ve çevresel riskleri, tehlikeleri kontrol altına alarak çevresel kirliliği, meslek hastalıklarını ve iş kazalarını önlemek,

- Enerji ve kaynakların kullanımını pozitif yönde azaltarak, çevreye duyarlı hizmet ve üretim devamlılığını sağlamak,

- Devamlı olarak iş sağlığı ve güvenliği & çevre süreçlerini içeren bir şirket kültürü oluşturmak ve çalışanları bu konu ile ilgili sorumlulukları hakkında bilgilendirmek,

- Birlikte çalıştığımız kurum ve kuruluşlar, alt işverenlerimiz ve tedarikçilerimiz, müşterilerimize ve çalışan personelimize karşı daima adil ve dürüst olmak,

- Tüm faaliyetlerimizde bilgi güvenliğini ve gizliliği korumak,

- İş sürekliliğimizi mümkün olan en kısa sürelere indirgemek,

- Her zaman doğruyu yapmak ve sürekli gelişme ile firmanın rekabet gücünü arttırmak,

- Hizmet sürecinde kritik noktaları tespit ederek hata ve uygunsuzlukları önleyici tedbirler almak ve olası problemlerde, etkin düzeltici faaliyetler ile Entegre Sistemde sürekliliği sağlamak,

- Sektörel gelişmeleri takip ederek, çağdaş uygulamaları entegre yönetim sistemimize yansıtmak,

- Tüm faaliyetlerimizde, ekip çalışmasını esas tutmak ve yüksek motivasyon sağlamak,

- Kalite, Çevre, İş Güvenliği, Bilgi Güvenliği ve İş Sürekliliği kapsamında ilgili tüm taraflarla etkin iletişim kurmak ana taahhüdümüzdür.